יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

טוב, מתחילים?

אהלן!
ברוכים הבאים לבלוג שלי.
נדמה לי שאף פעם לא נכנסתי לבלוג, ככה שאני חדש בעניין (וכן, אני יודע שאלה תירוצים של לוזרים).
בכל מקרה, אני בשנת שליחות בדרום אמריקה, וחבר הציע לי לשתף את העולם ברשמיי.
אם זה יחסוך לי את הפסיכולוג כבר יצאתי מורווח. אם זה יעניין מישהו אחר-בכלל טוב. אם לא זה ולא זה-כפרות, אימון לשרירי האצבעות.
אם אני כבר בקטע של תירוצים, זמן זה לא משהו שיש לי יותר מדי (ואל תבלבלו את המוח שזמן עושים, השעה עכשיו אחת בלילה שעון מקומי,  ולא אתם קמים לתפילה ב7). ככה שלשבת ולכתוב על השליחות מתחילתה זה מפתע, אבל כרגע אני לא מגיע לזה. אולי עם הזמן נתקדם גם במישור הזה. עד אז, שהסקרנות שלכם תחפש חיים של מישהו אחר לחטט בהם. סתם, כפרה עליכם. ביינתים אני אשתדל להעלות קטעים על מחשבות שעלו לי וקצת דיווחים על איך שהולך. יש הרבה סיפורים מצחיקים אבל בעז"ה עם הזמן, ואם יהיו קליינטים לעניין (למתקשים-אחי, אני מדבר עליך).
טוב טוב, שיהיה לנו בהצלחה. תראו נוכחות שאני אקבל מרץ לעבוד.
אני מתחיל מקטעים מלפני כמה זמן ונתקדם בעז"ה. לאט לנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה